Bistro Bonjour

Frans |
8,3 (182 reviews)
95% aanbevolen

Wat 182 mensen zeggen over Bistro Bonjour

8.3 Gebaseerd op 182 reviews. 95% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Heerlijk restaurant!"
8.0 Keuken 8 | Service 7 | Sfeer 9

Heerlijk restaurant en een geweldige plek!

Janet op 11 oktober 2024
Geverifiëerd

"Écht Frans dineren"
7.7 Keuken 9 | Service 6 | Sfeer 8

Effe kort: Eten was subliem. Zowel voor-, hoofd (steak au poivre)- en nagerecht (chocomousse) was super!
Bediening was ok. Sfeer was donker en gezellig.

Tyson Vos op 03 oktober 2024
Geverifiëerd

"Taste "
9.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 10

Very taste, I recommend this place

Taisia Baklagina op 01 oktober 2024
Geverifiëerd

"Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding"
8.3 Keuken 8 | Service 10 | Sfeer 7

Zeer vriendelijke bediening. Eten was top! Prijs/kwaliteit verhouding prima. Wij hebben een heerlijke avond gehad.

yew fris op 28 september 2024
Geverifiëerd

"Lovely atmosphere for a tasty dinner."
9.3 Keuken 10 | Service 9 | Sfeer 9

We've been there last year and we enjoyed coming back again. The restaurant is lovely in a beautiful area in the city. The atmosphere is cozy and the food consistently tasty. Service is attentive, got a little slow when the restaurant got close to capacity, not a big deal though. Would def come back!

Luca op 26 september 2024
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over Bistro Bonjour

Keuken: Frans

Restaurant Bonjour is te vinden aan de Keizersgracht in Amsterdam. Het restaurant is gezellig, sfeervol en knus. De menukaart verveelt nooit aangezien deze wisselt per seizoen. Telkens is het weer een verrassing wat deze menukaart te bieden heeft. Met uitzicht over de prachtige Amsterdamse grachten, kan je bij Bonjour heerlijk romantisch dineren. Geniet van de overheerlijke culinaire hoogstandjes van de chef! Kom snel langs bij restaurant Bonjour.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Dit komt doordat de ingevoerde code niet juist is. Het invoerveld is hoofdlettergevoelig, zorg dus dat de code exact wordt overgenomen. Let hierbij goed of er geen spaties voor of achter de code zitten. Wij raden aan de code vanuit de mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Lukt het niet? Neem dan contact op via [email protected].

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden